Skip to content Skip to footer

FAQ

Poate ai ajuns aici din curiozitate, sau poate simți că nu găsești niciunde informația de care ai nevoie. Cert e că e momentul să facem să fie totul mai clar!

Am adunat aici câteva întrebări și răspunsuri care ar trebui să îți lămurească orice neclaritate. Și dacă nu am reușit să facem asta, hai pe social media cu un mesaj, și răspundem cât de repede. 

Trebuie să îmi cumpăr bilet pentru a participa?

Nu, totul este cu acces liber. Așa că hai în festival cu prietenii sau familia, să te bucuri de 3 zile de muzică live! Avem doar bilet neobligatoriu, în valoare de 30 de lei. Bani care vor fi folosiți în amenajarea primul club de jazz din istoria Cluj-Napoca. 

Unde vor cânta invitații speciali și trupele din concurs?

Invitații speciali vor menține atmosfera bună în fiecare seară, pe scena de pe aleea principală a parcului. În timpul zilei, cele 13 trupe din concurs vor cânta pe scena competiției. Pe aceasta o găsiți în parc, lângă clădirea UAD, printre copaci. 

Pot veni cu pătura și hamacul în parc?

Da! Trebuie să ne bucurăm împreună de natura din parc și de muzica bună. Deci hai cu pătura, hamacul, scaunul pliabil sau ce mai găsești prin casă!

Ce activități pot face la festival?

Avem câte ceva pentru toată lumea. Pe lângă concerte, prietenii și partenerii noștri pregătesc o mulțime de activități care să te mențină activ: De la ateliere de muzică, dans și chiar pizza, până la panou de cățărat, batak și tiroliană.

Desigur, dacă cauți momente de liniște, găsești multe zone în festival unde te poți relaxa cu o băutură răcoritoare și ceva bun de mâncat. Găsești aici o listă cu toate activitățile din festival. 

Cum pot participa la atelierele de muzică?

Ai ocazia să te bucuri de muzică altfel, fiind chiar tu muzicianul. Poți învăța să cânți la tobe, la Drum Camp sau să încerci primele note la pian sau chitară, la Lecțiile de Muzică. Toate acestea le găsești în Music Lounge, la prietenii noștri de la BRD. Programul pentru acestea este 14:00-21:00 (vineri) și 12:00-21:00 (sâmbătă – duminică).

Participarea la Drum Camp și la Lecțiile de Muzică se face doar pe bază de înscriere. Poți face asta la fața locului, sau online. Pentru a te înscrie online, urmărește paginile noastre de social media. Acolo vom posta formularul de înscriere. 

Cum pot participa la atelierele de dans?

Poți învăța mișcări de dans noi, care să îți dea încredere în tine. Zilnic, între 17:00-21:00 (vineri) și 14:00-20:00 (sâmbătă – duminică), la prietenii de la PPC, te așteptăm la atelierele de dans african. Pentru participare este nevoie de înscriere, care de asemena, se poate face la fața locului sau online. Online vom posta pe social media formularul. 

Cum pot participa la atelierul de pizza?

Prietenii de la Birra Moretti vin în parc cu Italian Experience. Așa că la ei, în fiecare zi, poți participa la un atelier unde te bucuri de o băutură rece și de o pizza delicioasă, pe care o faci tu, de la 0. Pentru a participa, e nevoie să te înscrii în prealabil, pentru a-ți rezerva un loc. Poți face asta la fața locului, sau online, după ce vom posta formularul pe social media.

Există activități pentru copii?

Da, partenerii noștri pregătesc multe zone cu joculețe pentru cei mici. Nu o să aibă timp să se plictisească. Așa că hai cu micuții tăi în parc!

Este dog-friendly festivalul?

Da. Muzica este pentru toată lumea, inclusiv pentru prietenii noștri patrupezi. Trebuie doar să-i țineți în lesă.

Care este programul concertelor?

În fiecare zi, pornim concertele și dansul în jurul orei 16:00. Atunci vor urca pe scena primele trupe din competiție. Încheiem cu scena competiției în jur de ora 20:30, după care ne mutăm la scena invitaților speciali. Dansăm până în jurul orei  23:00, după care ne mutăm la Jam Sessions, în Colin’s Gastro Pub. Aici ascultăm artiștii până spre dimineață. Va fi frumos, nu trebuie ratat!

Pentru programul exact al trupelor și concertelor, poți verifica pagina principală.

Cum pot vota trupa mea preferată?

Anul asta, poți face parte din juriu. Poți vota trupa ta preferată din competiție. După fiecare concert, va fi afișat pe scenă un QR Code care te va duce direct la formularul de vot. Dar chiar și dacă nu apuci să scanezi pe moment, în revista Jazz in the Park Competition găsești aceste QR codes. Revista o găsești peste tot prin festival.

Ce sunt paharele reutilizabile?

La evenimente de genul ne simțim responsabili de bunăstarea spațiului pe care îl folosim. Tocmai de aceea, am introdus în urmă cu câțiva ani paharele reutilizabile, care să ne ajute să responsabilizăm publicul, dar și să evităm multe deșeuri nereciclabile. Deci, facem un bine pentru natură, și mai rămânem și cu o amintire faină. Aproape toate băuturile din cadrul festivalului sunt servite în pahare reutilizabile. Pentru ele, achiți o garanție de 10 lei, pe care o primești înapoi atunci când returnezi paharul. Dar, dacă vrei să îl păstrezi pentru amintire, poți face asta.

Ce este biletul neobligatoriu?

Suntem un eveniment cu intrare liberă. Iar biletul neobligatoriu s-a născut din dorința de a aduna fapte bune. Asta însemnând că fiecare om care își dorește să facă o faptă bună, va putea dona o sumă simbolică pentru a ajuta la dezvoltarea altor proiecte culturale. Anul acesta banii strânși vor merge spre amenajarea primul club de Jazz din istoria Clujului. Poți afla mai multe despre cum a pornit această idee de bilet neobligatoriu și cum poți ajuta și tu aici.

Go to Top

Abonează-te la newsletter

ȘI PRIMEȘTI UN VOUCHER DE 10% REDUCERE
PENTRU ABONAMENT